Corporate

Maak jij al fans met je communicatie?

Hoe zorg jij ervoor dat je on top of mind blijft bij je klanten? Dat begint bij regelmatig communiceren: nieuwsbrieven, blogs, brochures, social media en webteksten. Werk aan de winkel dus! Echter… Wát er wordt gecommuniceerd is nog veel belangrijker. Geen stroom aan waardeloze informatie, maar waardevolle en relevante berichten.

Een tekstschrijver is de stem van jouw organisatie. Jouw missie en visie moeten bij iedere uiting voelbaar zijn: datgene waarvoor je staat en de passie waarmee jij en je medewerkers dagelijks voor klanten klaar staan. Ik houd rekening met de juiste tone of voice en verdiep mij in de kernwaarden van jouw bedrijf.

Wil je dat jouw webteksten ook goed gevonden worden in Google? Geen probleem. Ik kan helpen met het kiezen van de beste zoekwoorden en zorg ervoor dat de tekst optimaal vindbaar is.

Zit jouw communicatieafdeling met de handen in het haar? Ik help graag!  Bekijk hier mijn portfolio.

Tijd om impact te maken.

Tijd om impact
te maken.