Copywriting

Verleidelijk en vindbaar.

Stuur je jouw campagnes naar een salespagina? Zorg dan ook dat die pagina converteert! Je kunt nog zoveel moeite doen om bezoekers naar je website te brengen, maar als je op je website geen waardevolle info geeft zijn ze ook zo weer weg… Zonde!

Als copywriter schrijf ik pakkende webteksten, blogteksten en nieuwsberichten die jouw potentiële klant triggeren tot de juiste actie. 

  • Toegankelijke, makkelijk behapbare info
  • Overtuigend en gericht op meer conversies
  • En ook nog eens goed vindbaar in Google (SEO vriendelijk)

Copywriting is praten met je websitebezoeker

Vroeger liep je een winkel in er er kwam een verkoopmedewerker naar je toe. ‘Goedemiddag, wat kan ik voor u betekenen?’ Stel, je antwoordde dat je op zoek was naar een televisie. Dan kon de verkoopmedewerker weer doorvragen naar je wensen, zoals bepaalde functionaliteiten, de grootte etc. Begreep je iets niet? Dan kreeg je een uitgebreide uitleg. Een tijdje later liep je trots met een flinke doos naar buiten, want je had een gloednieuwe televisie die perfect aansloot op jouw wensen.

Dit hele gesprek kun jij niet voeren met je websitebezoeker. Je weet niet wie je voor je hebt en of diegene jouw verhaal wel begrijpt. Je zult dus goed moeten weten welke vragen een potentiële klant heeft. Daarbij moet je rekening houden met verschillende klanttypen en vakjargon ‘omsmelten’ naar termen die begrijpelijk zijn voor iedereen. Je website is je winkel. De teksten helpen je klant verder.

Met goede content trek je niet alleen de juiste klanten aan, maar geef je ook de allerbeste klantervaring. Ik kan jou hierbij helpen.

Blijf de concurrentie voor...
Voer jij dat winnende gesprek?

Blijf de concurrentie voor...
Voer jij dat winnende gesprek?