Copywriting

Laat je teksten voor je werken

Stuur je jouw campagnes naar een salespagina? Zorg dan ook dat die pagina converteert. Je kunt nog zoveel moeite doen om bezoekers naar je website te trekken, maar als je daar geen waardevolle informatie biedt, zijn ze ook zo weer weg.

Goede copywriting maakt het verschil. Ik schrijf webteksten, blogs en nieuwsberichten die jouw doelgroep echt raken en aanzetten tot actie.

  • Toegankelijke, makkelijk behapbare info
  • Overtuigend en gericht op meer conversies
  • En ook nog eens goed vindbaar in Google (SEO vriendelijk)

Copywriting is praten met je websitebezoeker

Vroeger liep je een winkel binnen en kwam er iemand naar je toe: “Goedemiddag, waar kan ik je mee helpen?” Als je zei dat je een televisie zocht, vroeg diegene door naar je wensen. Je kreeg uitleg, voelde je geholpen  en ging naar huis met precies wat je nodig had.

Dat gesprek kun je op je website niet voeren. Je weet niet wie je voor je hebt en of diegene jouw verhaal begrijpt. Je teksten moeten dus meteen aansluiten op de vragen en verwachtingen van jouw klant. Je moet denken vanuit verschillende klanttypen en vaktaal vertalen naar heldere, begrijpelijke taal.

Jouw website is je winkel. Je content is je medewerker. En die moet het werk doen.

Met sterke teksten trek je de juiste klanten aan en geef je de allerbeste klantervaring. Ik help je daar graag bij.

Het begint niet bij je website

Copywriting is één onderdeel van de klantreis. Wil je echt impact maken? Dan moeten alle stappen in de klantreis kloppen. Als strategisch contentspecialist help ik je om het volledige verhaal scherp te krijgen: van eerste contact tot conversie en langdurige klantrelatie.

Blijf de concurrentie voor...
Voer jij dat winnende gesprek?

Blijf de concurrentie voor... Voer jij dat winnende gesprek?