Storyteller

Hoe wil jij jezelf profileren?

Je weet zelf het antwoord al, al weet je het zelf nog niet.

Ik ben geen rasverteller. Vraag me maar eens mezelf per direct te pitchen. Dan vind ik waarschijnlijk niet de juiste woorden om mijn punt duidelijk te maken. Geef je me een stuk papier, dan staat het er binnen een zucht en een puf op.

De meeste ondernemers vertellen met meeslepend enthousiasme wat ze doen. Maar het verhaal op papier krijgen? Dat is voor velen een uitdaging. 

Ik help jou met het ontdekken en het vertellen van jouw verhaal. Jouw verhaal is de kern: waarom je doet wat je doet en de reden waarom mensen fan van jouw bedrijf worden.

Niet gewoon een 'over ons' verhaal

Als je jouw verhaal hebt ontdekt zul je merken dat je het DNA van je bedrijf gevonden hebt. Ieder contact is een belangrijk moment waar je dat DNA kunt laten zien. 

En dat betekent:

  • Je kunt consequent zijn in al je uitingen. 
  • Klanten voelen binding en vertrouwen.
  • Medewerkers worden ambassadeurs.
  • Je krijgt (meer) fans.
  • En dat betekent meer omzet!
Tijd om impact te gaan maken!

Maak indruk met jouw verhaal;
het is het waard.

Maak indruk met jouw verhaal;
het is het waard.